se ne bi saznalo da su ti autobusi stari 17 godina da švajcarske novine nisu ob javile taj podatak! Ja verujem u ovu priču. Gledajte samo zelenilo kakve kamione su uvezli koliko stare i koliko plaćene pa tako da...
Mislim da ova vlast misli da je ceo narod Srbije u ovom slučaju Novog Sada nepismen ili poupismen, sa pola mozga pa ne zna da svojoj glavom razmišlja već treba nekog sns "pametnjakovića "da mu objasni.
... чему служи "валидација" месечне или годишње карте за превоз, поготово што се дешава, вероватно због очајно лошег квалитета картица да по 2-3 пута не може да очита картицу, па онда одједном може, ту се прави хаос при уласку без икакве потребе, уведите валидацију само неперсонализованих картица, тј. на допуну, а контролор увек при провери може да очита до када важи месечна или годишња карта ...
... П.С. О квалитету картица довољно говори да иако смо били у обавези да доставимо израђену фотографију, ви је нисте поставили на картицу, већ скенирали, затим изобличили да би добили формат фотографије који сте хтели на картици, а та иста одштампана фотографија на пластичној превлаци картице се после месец - два више не види, иако ми је картица заштићена ...
Direktor ocigledno misli da smo svi sisali vesla i da nismo nikad izasli iz drzave. Pa pola vasih autobusa ne bi smeli tehnicki da predju niti na ulicu da izadju, toliko krntija imate. O voznji ljudi kao sardine i ne ukljucivanju klima zbog neispravnosti istih da i ne govorimo.
Stvarno mi je čudno što se većina vas koji kritikujete GSP pravi grbava i neuka....
Šteta,tako nikad ništa nećemo promeniti...
Treba biti realan i sagledati celu situaciju u društvu..
Javna preduzeċa su oduvek bila mesto uhlebljavanja i biće ,svih partija pa i Gradjanskog pokreta "Bravo"...
Održavanje socijalnog mira i godišnja karta za penzionere ,djake ,kata u busu ,uslovljena je ekonomskim stanjem našeg dzepa...i uvek će biti
Koliko košta registracija vozila,tehički pregled,kvarovi..automobila...za gidinu dana,koliko je penzionera kupilo kartu za taj nova. Ili djaka i studenata...itd
Prljavi busevi su odraz naše kulture, iscrtana,prljava i polomljena sedišta, polomljena stajališta...To smo mi
Kad svest i savest budu na nivou, zakon,red irad na visini,glasačka mašina politički pismena,onda se možemo nadati boljitku....
Dotle.....
U priču da je u Novom Sadu bolji prevoz nego u Beogradu može da poveruje samo neko ko nije bio u Beogradu. U Beogradu voze i privatnici i GSP, u retko kom autobusu ne radi klima, mnogo veći je broj linija i većina linija saobraća na 5-7 minuta, autobusi ne gube nepotrebno vreme na stanicama.
Kad ste Vi bili mladi, ni temperature nisu bile ovako visoke pa nije bila ni potrebna klima. A ja kad sam bio mlad i išao u školu i na fakultet, moja linija br. 5 je u špicu saobraćala na 6-7 minuta, dok danas saobraća na 10-11 minuta. Direktor JGSP nam je komšija i nikad u životu ga nisam video u petici. Jedino sam ga video kako u Jevrejskoj nepropisno parkira svoju škodu u desnoj traci i blokira, između ostalog, i gradski prevoz.
ima li ovde uopste nekoga od komentatora ko se vozio napolju gradskim prevozom?
jeftiniji je ako se kupe vremenske karte, cistiji, displeji sluze za pokazivanje lokacije a ne idiotluke, stizu u minut
Naravno da su uloženi veliki napori, čak i više od toga, kad nemate pojma...
Nedostatak kadra? Ne znam da li su gore plate ili uslovi ili ljudi na pozicijama...
Postovani,
Jako je lako obnoviti vozni park kada bi na snazi bile ekonomske, a ne socijalne cene voznih karata.
Opet kada bi bile ekonomski isplative cene ostvario bi se ekonomski ekvilibrijum dobili bi nove buseve, ali bi onda bila sporna cena vozne karte, mesecnih i svih drugih karata.
Tada opet ne bi bilo dobro.
Kada se pominje BG pogledajte cene od peronske karte koja kosta 300rsd...
Zna Bravo, a znaš i ti da ne treba biti vunderkind da bi se rafilo bolje. Prevoz u velikom gradu ne sme biti stvar privatnika jer oni rade za profit. Kad "nemaju računa" oni ukinu liniju. Sve gradske službe treba da budu jedno preduzeće, NS holding. I da se na rukovodeća mesta zaposle sposobni ljudi koji znaju šta znače veliki sistemi. Ne treba raskoš, samo da ima smislen red vožnje koji se poštuje i koji je usklađen sa saobraćajnim tokovima kojima upravlja neko ko je upotrebio informacije o intenzitetu saobraćaja sa one gomile kamera i naštelovao semafore da postigne protok tako da busevi mogu da stignu red vožnje. I informatika u busu i na stanicama da radi i da šofer ne prodaje karte, ne prži glasno narodnjake, ne puši i ne bude bezobrazan. I da se zna kad je koji bus bio na kontroli vozila u sopstvenom servisu i da ga očiste bar jednom dnevno ali dezinfekcionim sredstvom i stvarno. Nsmart je sistem koji je dobar, ali nije dovršen. Gde je elektronski novčanik, dnevne karte i ostala najavljena čuda? Markica za zaposlene ne mora fizički da se preuzme i to je kraj modernizacije. Nema automata za karte, nema onlajn kupovine, opet udri po šoferu.
Trenutno stanje je sramotno.
дајете људима за 100 динара 90 еуроценти по вожњи. Срам да Вас је.Без климе ичега што ни у Африци не би пристали да се возе за 5 центи у Србији се куца 100 динара 90 еуроценти за шпорет на точковима који у гвожђу и рециклажи не вреди више од 500 еура.Максимум.
Ušli su privatnici u Bg gradski, vidimo da nije bolje nego lošije. Nije to rešenje, već neko napisa u komentaru, napolje politika i stranke iz gradskih preduzeća, kao i oni koji tamo lape preko stranke. Možda onda krene na bolje. Mada je to čista utopija za ovako glup narod kakav smo mi.
"uspešno završeno uvođenje sistema elektronske naplate"
O ispehu:
- ni dan danas ne moze placati npr sms-om
- mora izraditi dodatnu kartu da bi mogli elektronsko koristiti
- zvanicna applikacija nija bas za pohvalu (dovoljno pogledati komentare na app store)
- ne moze morititi mobilni telefon, mora kupiti dodatne "elektrocne" kartice
- citaci tih kartica ume da ne funkcionise (nema signala ili sta god)
2024-te godine drugi gradovi daleko bolje su resili tog elektronsku naplatu, ali ovde mora stranacka debela placena firma da to radi i zatvori da ni narednih 10 godina ne bi mogao da se izbaci...
Причамо о фирми која се финансира од минималне цене карте за превоз...
Било би лепо да будемо реални, али наравно да нисмо.
Није лепо осуђивати...
Браво Иване !
JGSP u Novom Sadu je najbolji javni prevoz u Srbiji! To je tako, pitajte studente iz Beograda ili Zemuna kako je tamo, a tamo su privatnici, i da li je bolje? Nije. Svaki autobus ujutru izađe na liniju čist, a to što uveče u njemu ima đubreta (semenki, limenki, flašica, kesa, maramica) bačenog, to je do putnika, a ne do vozača ili GSP-a. Ti autobusi su vlasništvo svih novosađana i kada svi to budu shvatili i ponašali se tako, biće bolje. Ja kada sam bio mlad, autobus nije imao klimu ni kao opciju, polasci su bili na svakih sat vremena a ne kao sada na svakih 15 minuta, gužve su bile nesnosne, ali je tada bila sramota švercovati se u autobusu. Čuvajmo ovo što imamo, ako dođu privatnici tek će te videti šta je horor. Pitajte beograđane.
Za pocetak otpustite deo stranačkih uposlenika koji imaju ogromne Plate za nerad! Onda da vidimo knjige u zadnjih 12 godina sta kazu pa polako sve ce doći na red koliko se prihoduje koliko se rashoduje krediti frizirani ugovori…moze sve vrlo brzo da se dovede u red! Ako je neko kršio zakone uhapsiti i zapleniti imovinu koja ce biti prodata i novac u kasu GSP…ima sve svoj red i plan! Jednostavno je sve samo pratiš pare i brzo se dodje do lopova koji nesme biti zaštićen političkom strankom funkcijom imunitetom i sl.!
Баш читам Икарбус лидер у источној Европи по производњи бусева ,канда није у Новом Саду или нико у ГСП ни чуо за Икарбус a овамо пароле Купуј те домаће ,па опет СНС Бус Мерџа воза нас ко директоре ,не смрди унутра само споља
Ako je tako dobar gradski prevoz direktore što ne ideš autobusom na posao?! Letos voze autobuse sa otvorenim vratima jer u 60% njih nema klimatizacije.
Jedini spas za postojei autobuski gradski prevoz jeste da u njega uđu privatnici.
Osim toga kada bi imali privatne prevoznike ne bi grad se plašio šoferske mafije u GSP-u i njihovih ucena.
U suštini idealan pan za Novi Sad je:
1. Uvođenje tramvaja ali isključivo u vidu javno-privatnog partnerstva sa stranim iskusnim operaterom.
2. Uvođenje privatnih prevoznika na vangradskim linijama naročito prema drugim opšštinama kao što su Karlovci, Beočin i slično
3. Smanjivanje i reorganizacija autobuskog GSPa.
4. Modernizacija načina plaćanja karata po uzoru na Beogradd koji je napravio odličan sistem.
5. Proširenje palete usluga GSP kako u smislu vanlinijskog prevoza tako i u pravcu gradske mobilnosti to jest iznajmljivanje E skutera ili automobila. To znači i da bicikle treba da izjamljuje GSP a ne gradsko zelenilo!
Koristim gsp nekih 30 i kusur godina, ako izuzmemo pocetak 90ih, ratove, nedostatak goriva, trenutno je gsp u najlosijem stanju. E sad da li je za to kriva gradska vlast, gradjani ili neko treci, nije na meni da sudim!
Zanimljivo ovo prepucavanje...Čovek nahvali sebe i svoj rad, a izgleda da se ne vozi gradskim prevozom pa da vidi kako je to kad jadni vozači zajedno sa još jadnijim građanima crkavaju i psuju sve redom po vrućini u starim autobusima gde nema klime, a grejanje radi, a temperatura u autobusu 50+ stepeni. Kako ne reče da Grad Novi Sad svake godine daje JGSP-u skoro milijardu dinara da bi im firma bila "likvidna." Da neće JGSP na doboš pa da ih kupe neki podobni poslovni partneri?
Danas sam snimio vozača kako puši i vozi gradski autobus, time kršeći nekoliko Zakona. Vi ste bre nesposobni za bilo šta. Vladate na silu, da nije tako, ne bi bilo kupovine glasova, buharskih vozova, kol centara i sve dužih perioda od završetka glasanja do objave rezultata. Nemate većinu, davno ste je izgubili. Čekamo da vidimo kako da razrešimo situaciju.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Direktor novosadskog GSP-a: Pozvao bih "Bravo" da vidim kako bi oni radili, ali volim Novi Sad
Autor: 021.rs
Novi Sad
•09.09.2024.
•15:34 > 15:34
Komentari 36
Džedaj
Mislim da ova vlast misli da je ceo narod Srbije u ovom slučaju Novog Sada nepismen ili poupismen, sa pola mozga pa ne zna da svojoj glavom razmišlja već treba nekog sns "pametnjakovića "da mu objasni.
član
Jarvis
Savko dinamitaš
Da
НН
... П.С. О квалитету картица довољно говори да иако смо били у обавези да доставимо израђену фотографију, ви је нисте поставили на картицу, већ скенирали, затим изобличили да би добили формат фотографије који сте хтели на картици, а та иста одштампана фотографија на пластичној превлаци картице се после месец - два више не види, иако ми је картица заштићена ...
Sadjanin
Ssy
Džo
Nina
Šteta,tako nikad ništa nećemo promeniti...
Treba biti realan i sagledati celu situaciju u društvu..
Javna preduzeċa su oduvek bila mesto uhlebljavanja i biće ,svih partija pa i Gradjanskog pokreta "Bravo"...
Održavanje socijalnog mira i godišnja karta za penzionere ,djake ,kata u busu ,uslovljena je ekonomskim stanjem našeg dzepa...i uvek će biti
Koliko košta registracija vozila,tehički pregled,kvarovi..automobila...za gidinu dana,koliko je penzionera kupilo kartu za taj nova. Ili djaka i studenata...itd
Prljavi busevi su odraz naše kulture, iscrtana,prljava i polomljena sedišta, polomljena stajališta...To smo mi
Kad svest i savest budu na nivou, zakon,red irad na visini,glasačka mašina politički pismena,onda se možemo nadati boljitku....
Dotle.....
Slana bara
Kad ste Vi bili mladi, ni temperature nisu bile ovako visoke pa nije bila ni potrebna klima. A ja kad sam bio mlad i išao u školu i na fakultet, moja linija br. 5 je u špicu saobraćala na 6-7 minuta, dok danas saobraća na 10-11 minuta. Direktor JGSP nam je komšija i nikad u životu ga nisam video u petici. Jedino sam ga video kako u Jevrejskoj nepropisno parkira svoju škodu u desnoj traci i blokira, između ostalog, i gradski prevoz.
/
jeftiniji je ako se kupe vremenske karte, cistiji, displeji sluze za pokazivanje lokacije a ne idiotluke, stizu u minut
...
Nedostatak kadra? Ne znam da li su gore plate ili uslovi ili ljudi na pozicijama...
Ono
Goran
Jako je lako obnoviti vozni park kada bi na snazi bile ekonomske, a ne socijalne cene voznih karata.
Opet kada bi bile ekonomski isplative cene ostvario bi se ekonomski ekvilibrijum dobili bi nove buseve, ali bi onda bila sporna cena vozne karte, mesecnih i svih drugih karata.
Tada opet ne bi bilo dobro.
Kada se pominje BG pogledajte cene od peronske karte koja kosta 300rsd...
Moj predlog
Hajdi
Trenutno stanje je sramotno.
Istina
Čeda
Здравко Аустрија
дајете људима за 100 динара 90 еуроценти по вожњи. Срам да Вас је.Без климе ичега што ни у Африци не би пристали да се возе за 5 центи у Србији се куца 100 динара 90 еуроценти за шпорет на точковима који у гвожђу и рециклажи не вреди више од 500 еура.Максимум.
Nana
gradjanin
O ispehu:
- ni dan danas ne moze placati npr sms-om
- mora izraditi dodatnu kartu da bi mogli elektronsko koristiti
- zvanicna applikacija nija bas za pohvalu (dovoljno pogledati komentare na app store)
- ne moze morititi mobilni telefon, mora kupiti dodatne "elektrocne" kartice
- citaci tih kartica ume da ne funkcionise (nema signala ili sta god)
2024-te godine drugi gradovi daleko bolje su resili tog elektronsku naplatu, ali ovde mora stranacka debela placena firma da to radi i zatvori da ni narednih 10 godina ne bi mogao da se izbaci...
Nadam se da ste na to mislili.
NS
Било би лепо да будемо реални, али наравно да нисмо.
Није лепо осуђивати...
Браво Иване !
Mister
S
Лаки је нервозан
Gorm
Nd
Ivan
Mrki
Rajko
Nebojša
Milan
Osim toga kada bi imali privatne prevoznike ne bi grad se plašio šoferske mafije u GSP-u i njihovih ucena.
U suštini idealan pan za Novi Sad je:
1. Uvođenje tramvaja ali isključivo u vidu javno-privatnog partnerstva sa stranim iskusnim operaterom.
2. Uvođenje privatnih prevoznika na vangradskim linijama naročito prema drugim opšštinama kao što su Karlovci, Beočin i slično
3. Smanjivanje i reorganizacija autobuskog GSPa.
4. Modernizacija načina plaćanja karata po uzoru na Beogradd koji je napravio odličan sistem.
5. Proširenje palete usluga GSP kako u smislu vanlinijskog prevoza tako i u pravcu gradske mobilnosti to jest iznajmljivanje E skutera ili automobila. To znači i da bicikle treba da izjamljuje GSP a ne gradsko zelenilo!
Novosadista
Hm...
Vlada
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H